torstai 5. marraskuuta 2015

Haksahdin...taas

Ei näistä Muumeista pääse eroon, ei vaikka yrittäisi...haluaisi... kai.. ainakin toisinaan. Tämä ihana lautanen on jatkoa vuonna 2012 myynnissä olleelle Stockmann juhlavuoden Muumimukille. Aika ihana, vai mitä? Ja sitten kun vähän innostuin googlettamaan, niin ensi vuodelle on tulossa ihan liian ihania Muumijuttuja, taas lisää... Toisaalta nykyään olen kyllä rajoittanut ostokset aika tarkalleen erityisen mieluisiin, ja muut saa jäädä kauppaan. Suurimmasta osasta mukeistakin olen jo aikaa sitten luopunut, kun lähinnä tulee käytetty muita, vähän isompia mukeja.

3 kommenttia:


  1. Oijoi...!!! :D
    Mulla on tämä muki ja huolisin kyllä tämänkin ♥

    VastaaPoista
  2. Mä en oo pitkään aikaan hankkinut mitään Muumijuttuja. Tai mukeja mulla lähinnä on. Viime vuonna taisin saada miehen äidiltä pari vanhempaa sesonkimukia lahjaksi.

    Hullujen päivien nettisivuilla kyllä katselin sitä Fazer muumilautasta.

    VastaaPoista
  3. Mulla on se Fazer lautanenkin, mutta ei ole ollut käytössä. Nythän sen voisi kyllä ottaa käyttöön näin joulun alla : )

    VastaaPoista

COPYRIGHT
**Kuvat blogissani ovat omiani, joten ethän kopioi niitä luvatta!**